Drömmen om att vara en Bröllopsfotograf

Satt och läste ett reportage om en fotograf från stockholm, om hur hon blivit bröllopsfotograf och verkligen lyckats! Ack vad jag blev avundsjuk! Fast jag och min man fotar en del bröllop och i år har vi fler än någonsin så är det inget vi skulle klara oss på. Så det är min dröm. Att vara en "riktig" fotograf som inte behöver jobba med något annat. Antar att det är svårt men drömma måste man! ;)
 
Vi är mitt uppe i vår mest uppbokade period och bröllopen avlöser varandra!! Jag vet inget roligare att jobba med!! :)
 
 
En liten glimt från ett bröllop vi fotade för ca 2 veckor sen. <3
 
Det är bara att fortsätta jobba för sin dröm!!  :)
 
 
Gilla gärna oss på Facebook !! :)

Kommentarer
Frida säger:

Sv: Tack för din kommentar :) Ja, visst är den söt, det var faktiskt två ekorrar som jagade varandra runt i träden :)

Vad härligt att fota på bröllop, låter ju verkligen som en dröm om man är fotograf!

2013-05-29 | 16:05:26
Bloggadress: http://fridasofia.se/blogg
Malin Rosö - DIY - Lantliv - Villa Gråbo ♡ säger:

Åh vilka fina bilder! ♥

2013-05-30 | 16:58:14
Bloggadress: http://malinlindstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback