Boken alla älskar... utom jag!?

50 shades of [totaly fucked up] Grey har blivit en riktig snackis och alla älskar den och sträckläser alla böckerna i serien. Jag har äntligen läst ut den första och är riktigt lättad över att den är slut. 
Jag förstår inte tjusningen alls faktiskt. Visst var det kul i början att läsa nått nytt men efter ett tag... GÄSP! 

Så fort det var dags för ytterligare en sexscen kände jag bara.. "åh nä, inte nu igen!!". Till slut hoppade jag över hela baletten och skutta direkt till handlingen som faktiskt var rätt bra men allt sex bara hacka sönder det.

Och när dessutom huvudpersonen mår dåligt av det ibland och gråter så ger det inte mig någon bra magkänsla! It doesn't float my boat!



Men jag vill ju såklart veta fortsättningen. Varför Grey är som han är. Kan man anlita någon att klippa ut allt porr?  Det hade blivit en väldigt kort bok dock!

Nä det här tantsnusket/porren var inget för mig för jag blev bara avtrubbad och uttråkad. Ska bli roligt att se hur filmen kommer att bli. Känns liksom mer som en Viasat efter 00.00 film. ;)


Någon mer som känner som jag eller är alla helt nerkärade i Mr. Grey??

Kommentarer
Madeleinehotmail.com säger:

Jag håller verkligen med dig!!! Hörde också hur alla pratade om den men när jag började läsa blev jag förskräckt. Det är en bra bok om man bortser från "sexscenerna".
Trevlig helg!

2012-11-16 | 17:02:58
Bloggadress: http://jaensson.blogg.se
emsie säger:

måste bara säga att tvåan var sååå mycket bättre, håller på läsa trean, men jag fick veta vad som händer så nu går det lite trögt på den fronten..

tvåan har mer känsla/känslor och inte lika brutal, och det händer myyycket mer i andra boken! jag skulle råda dig att läsa den! :) tycker de inte alls var lika, och sexscenerna är ofast mycket kortare (finns såklart långa också).. :D

2012-11-16 | 22:12:35
Bloggadress: http://emmsie.webblogg.se
Lovisa säger:

Hej!
Först vill jag bara säg; super fin blogg :)

Jag kan verkligen hålla med dig, jag vill ju också självklart veta varför han är som han är, men de är på tog för mycket sex i boken för min del med.
Man märkte direkt när de va dags för ännu ett "sexkapitel" i boken...suck!
Men kommer förmodligen läsa alla böckerna ändå, bara för att få veta mer om denna man.
Håller med dig om dålig magkänsla när Anastacia gråter.
mvh.
Lovisa :)

2012-11-17 | 22:17:16
Bloggadress: http://lovisadj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback