Flitiga lisa

Idag har jag haft en plan! För att inte bli för uppstressad inför högskoleprovet imorgon har jag hållt mig sysselsatt hela dagen! Jag har stökat och bökat i köket hela dagen!!

Först lagade jag en lunch från ett recept jag hittat via Bloglovin. Det var riktigt gott så jag kan rekommendera er att prova det. Sen efter det gjorde jag ett nytt lass av min favorit müsli.
Och en Fredag kräver alltid nått lite extra gott till kvällen så det blev en Cookie Dough Pie. Aldrig provat förr men det verkar snuskigt gott!! Återkommer med omdöme! ;) [recept]

Nu ska jag slänga mig i soffan och invänta middag som mannen fick stå för. Orkade inte kocka mer! :P
Hoppas ni har en bra Fredag!!
Ciao

Kommentarer
Lajna säger:

Shit, nu blev jag hungrig igen! Ser fram emot att höra om pajen var god! :D Lycka till imorgon!

2012-03-30 | 21:31:21
Bloggadress: http://lajna.se
Hanna säger:

Vad tyckte du om Cookie Dough pie? :) försökte mig på den förra helgen men blev inte alls bra, har du något tips som du gjorde? :)

2012-03-30 | 21:45:33
Bloggadress: http://hannaedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback