Allt möjligt och min mans kokkonster

Blev inte mycket till fixar dag idag. Städade mest. Får bli fix efter läkarbesöket imorgon. Usch, jag ser inte alls fram emot det. Det är dags för fler blodprov och en undersökning. Hu jeda mej!!
När jag överlevt läkarbesöket ska jag åka och köpa Sex and the city 2 som kom ut idag. Ett måste fast inte den va så bra. :P

Här har ni kvällens middag och efterrätt. Först räksoppa och sen Chokladpudding med frukt och grädde. Yummy! Det är tur jag träffa någon som kan laga mat för annars hade jag fortfarande levt på micromat!
Så tack och lov för min man! :P




Nä nu måste jag gå och sova. Börjar inbilla mig att jag har ont överallt och att jag ska trilla isär vilket ögonblick som helst! :P Varför kan det inte va Torsdag imorgon så jag redan har det överstökat?
Ciao

Kommentarer
Lotte säger:

Der ser inte helt fel ut! ;)

2010-11-03 | 07:01:29
Bloggadress: http://chajanol.blogg.se/
elsa ♥ säger:

Åh, mumsfillibabba! :D

2010-11-03 | 16:31:51
Bloggadress: http://elsaglans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback