Bättre sent än aldrig

I'M ALIVE!!! :)


Jag vet faktiskt inte vad som hände men helt plötsligt blev jag helt blogg anti. Eller rättare sagt anti allt som hade med teknik att göra. Under denna tiden jag varit borta har jag knappt suttit vid datorn eller tvn, har inte haft koll på vad klockan varit eller haft mobilen med mig överallt. Det har varit riktigt skönt!

Blir ni aldrig teknik trötta? Trött på alla människor som inte kan släppa mobilen och bara skickar sms och pratar i telefon när man är med dom. Eller dom man aldrig träffar längre mer än på msn eller dom som inte har tid att ses för att där är nått på tv som är viktigare. Vart är världen på väg?

Jag är fortfarande trött på det hela och läser hellre en bok, går ut och går eller nått annat vettigt [vuxen varning]. Ibland kan det här med bloggandet kännas totalt meningslöst. Men jag får erkänna att jag saknat det. Få skriva av sig och visa mina bilder och bli uppdaterad om det senaste. :P Allt kan inte vara meningsfullt här i livet! :)

Well well.. Nog med ordbajsandet och det djupa snicksnacket.

Om ni undrar vad jag haft för mig när jag varit borta har jag faktiskt mest läst böcker och planerat bröllop. Inbjudningarna har Ä N T L I G E N kommit iväg. Jag har t.o.m drömt mardrömmar om dom äckliga jobbiga inbjudningarna som aldrig ville bli färdiga! Men fina blev dom! :)

Som ni ser är det ny design och jag jobbar på den fortfarande!! Ville ha in lite nya bilder och vårfärger!! Känner mig rätt nöjd faktiskt! :) Bara så ni vet.. bloggen syns tydligen bäst i Chrome eller i Mozilla!

Tänkte visa lite bilder jag tagit när jag varit på slippa-all-teknik-semester!










Det blev minsann ett långt inlägg men ni får ju ha överseende med mig nu när jag nästan varit borta i en månad! Skandal faktiskt från min sida! Jag kunde ju förvarnat er! :P

Men men.. Nu ska jag fortsätta uppdatera mig om vad som hänt under tiden jag legat i ide. Och jag hoppas mina kära läsare är kvar? :)

Ciao

Kommentarer
Kela säger:

Ett tag så trodde jag att det hänt något, för din sambo uppdaterade inte heller :P Men jag förstår helt klart din tekniktrötthet, jag brukar försvinna på sommaren och komma tillbaka fram mot hösten :)



Vad roligt att ni fått iväg bröllopsinbjudningarna, ser fram emot att höra mer om bröllopet! :D



Välkommen tillbaka! <3

2010-03-24 | 13:36:34
Bloggadress: http://xkela.blogg.se/
julia säger:

är dom här bilderna tagna nu???? :D:D

VÅR ELLER?

2010-03-24 | 14:12:49
Bloggadress: http://juliairene.blogg.se/
amanda säger:

oss läsare blir du inte av med i första taget. ;) :P

2010-03-24 | 19:28:16
Bloggadress: http://aamandalund.blogg.se/
Leja säger:

välkommen tillbaka :)

2010-03-24 | 20:19:30
Bloggadress: http://lejas.se
Angelica säger:

Du är så välkommen tillbaka! Du var ju min nya favvis, jag är glad att du är tillbaka!

2010-03-24 | 22:44:42
Bloggadress: http://theangelic.blogg.se/
Karin säger:

Men åh, vilka härliga bilder !

Katterna som "kramas" var ju alldeles bedårande !

2010-03-25 | 17:08:49
Bloggadress: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback