Mumsig nyttig frukost

Har precis ätit en nyttig frukost medan jag tvättat. Vår söta lilla Timell har skitet på en av våra fällar i soffan. Visst är djur underbara! Blir så himla irriterad på honom när han är så söt för det gör det svårt att va förbannad på honom. Men men.. Som sagt.. Har precis ätit frukost. Försöker vara nyttig och träna lite varenda dag. Cyklade minsann 1 Mil på 20 minuter på min tränings cykel i går. Fick en nära döden upplevelse nästan. Men den som vill vara fin får lida pin. Eller hur?

Ska hänga på sambon till Vomb sjön och åka skridskor. Han och hans polare ska åka. Inte jag. Absolut inte. Det är livsfarligt. Så jag ska försöka ta lite fina bilder istället. Förhoppningsvis på en eller annan vurpa på killarna. Hehe!

Nä. Nu måste jag gå. Ciao


Kommentarer
Eva säger:

Hej petra! lång väntan vid sjön idag?

2010-01-06 | 15:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback