Shoppat klänning

Har precis tryckt i mig en stor Big Mac för vi orkade inte laga mat efter shoppingrundan. Det går dåligt med mitt nyttiga liv nu för tiden! :P Ska ta tag i det efter nyår tänkte jag.

Jag hitta i alla fall en klänning. Svart med krimskrams på sidan från Whoops Fashion på Nova Lund. Gillar min lilla samling av klänningar jag börjar få ihop nu. För bara nått år sen vägra jag ta på mig sånt fjant! Nu älskar jag klänningar! Alla kan ändras! :)






Råkade få med mig en serie box och en film också. Ska strax se It's Complicated och mysa ner mig i soffan med Ola. Prison break får bli någon gång i mellandagarna för misstänker att jag kommer bli fast. Har aldrig sett det men alla säger ju att det är så himla bra! :P

Hoppas ni alla haft en bra Tisdag och imorgon är det bara 2 dagar kvar till Jul! :)
Ciao

Kommentarer
:*¨¨*:♥ Camilla ♥:*¨¨*: säger:

*★ God Jul★* 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ •

•。★ *** ★ 。* 。

° 。 ° ˚ Π____。*˚

˚ ˛ •˛•*/____/~\。˚ ˚ ˛

˚ ˛ •˛• | 田田|門| och Gott Nytt År. ♥ ♥

Önskar Camilla från Kungsbacka

2010-12-21 | 20:28:45
Bloggadress: http://emring.blogspot.com
anna säger:

den ser jättefin ut :)



sv: jag köpte big fish, edwards scissorhands, 500 days of summer och ingl basterds

2010-12-22 | 08:04:02
Bloggadress: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback