Ingen drömkåk för oss

Just nu sitter jag och tröst äter en munk medan jag kollar på Drömkåken. Försöker tänka positivt men det är svårt. Först får vi ett samtal från tjejen som köpt vår lägenhet som säger att hon inte kan flytta in förrän om 3 månader. Yay! Sen ringer säljaren till huset som vi vill ha och meddelar att där är en ny som budat som verkligen vill ha huset. Så nu drar vi oss ur. Super Yay!
Jag försöker tänka att det inte var meningen och att vi hittar nått bättre... men det går inte bra alls! Jag vill krossa porslin och lyssna på slipknot!
Skit och mög! Jäkla bajs

Kommentarer
Jennie säger:

åh hoppas ni lyckas hitta något bättre då! :)

2009-10-22 | 18:42:41
Bloggadress: http://unreal.blogg.se/
Ingrid säger:

Vi kommer att hitta drömkåken snart.

Kram Ingrid

2009-10-22 | 19:19:09
Bloggadress: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Emma säger:

Naww.. Vad tråkigt! :( En ljusglimt kan kanske vara att om hon flyttar in senare kan ni bo kvar där tills ni hittar nåt annat och slipper "mellanlanda" nånstans? Ska hålla tummarna för att ni hittar nåt nytt. Synd att inte New Moon blev av, hade sett fram emot att fira lite natten till min födelsedag med er ;) Vi måste ses snart? Hör av dig så bokar vi in nåt! Kram

2009-10-22 | 19:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback