Kuckelimuck medicin!

Huvudvärken har minskat väldigt mycket idag. Har varit lite yr och blivit trött av att vara uppe så mycket som jag varit idag men ändå.. Så skönt!! I'm back! YEAH!!!!!

Har tänkt på min otur som jag haft senaste tiden. Är mitt fyrklöver armband otursbringande kanske??
Förra veckan frågade jag Ola vad självbevarelsedrift innebar och nu vet jag sannerligen meningen med ordet. Och jag saknar det HELT OCH HÅLLET.
Sen i lördags när jag klämde fingret och sen fick hjärnskakning när jag kolla på film så har jag även hunnit med att...

  • slå huvudet i väggen 2 gånger i sömnen så jag vaknade. Ola bad mig inte ligga sä nära väggen i sängen men jag bara ÄLSKAR att leva farligt! ;)
  • bränna min tumme när jag lagade mat
  • var nära på att få en knytnäve mellan ögonen. Ville kolla närmre när Ola höll på med att bända upp tvättmedels förpackningen och slant.

Jag gillar kanske omedvetet att leva i ständig fara? My mind works in mysterious ways!

Ikväll har jag gjort lite Kuckelimuck medicin och hoppas jag mår ännu bättre imorgon!!
(Karlsson på takets variant på medicin för er som inte vet)



Sjukt stor nöt kräm va??  Haha!
Tyvärr innehåller den inte en massa smaskig kräm utan 6 små nöt kräm. Synd!  ;)

Kommentarer
KREATIVA DESAJNA - NY INSPIRATIONSBLOGG säger:

GLÖMM INTE VITAMINERNA OXÅ !!!!!!!!!!!

2009-01-23 | 10:18:19
Bloggadress: http://kreativadesajna.blogg.se/
Sussi säger:

Vilken osis du har haft. Tur att det finns gotta att äta som tröst. :)

2009-01-23 | 15:18:44
Bloggadress: http://lavica.blogg.se/
IngridI säger:

Kuckelimuck medicin är bra till mycket, det vet jag.

Skönt med huvudet att det är mindre fyrkantigt.

Du får hålla dig i bakgrunden och inte vara så nyfiken.

Kram mamma

2009-01-23 | 16:26:19
Bloggadress: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Fidde säger:

Åhh, var har du köpt nötkrämen ???

Snygg blogg förresten :)

// Fidde

2009-01-25 | 14:34:30
Bloggadress: http://dinsyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback