När ungen sover...

.. passar mamma på att sitta vid datorn!! :D

 
Det är inte alltför ofta man har tid att bara sitta ner och göra något "onödigt" som att blogga! Det är alltid blöjor, laga mat eller städa som kommer före. Men idag har mannen städat och Hugo sover som en gris med katterna i soffan! Ahhh.. Det gäller att njuta! ;)

Det är super härligt att ha barn men att bara få va mig själv och inte mamma hela tiden är skönt! Att ha 5 minuter till att måla naglarna ensam... De e nice! Haha!

 
Men vem kan stå emot en goding som Hugo? 5 minuter utan honom och man saknar honom redan! ;) Som nu när han har sovit i en timme (amazing btw) går man bara och väntar på att han ska vakna!

Anyhow.. Ska försöka blogga lite mer igen. Lära mig hur man gör det via mobilen kanske! Kombinera amning och bloggning!! Haha!
För jag känner att jag vill inte bli en mossig mamma som inte hänger med längre! Som börjar sticka mina egna kläder och lyssna på Vikingarna och inte kan prata om nått annat än bajsiga blöjor!

Huj.. detta inlägget har tagit mig en evighet att få ihop! Är helt mamma-trög i huvudet! Är inte van vid att sitta och skriva så här längre! Har rättat och ändrat min dåliga svenska hunda gånger! Hoppas det går över! :P

Ciao

Kommentarer
Amanda säger:

Så söt!

2012-10-17 | 15:44:01
Bloggadress: http://aamandasphotos.blogg.se
Jeanette säger:

Så söt lille Hugo är! Ja, de gäller att passa på när de sover! :)

2012-10-21 | 15:41:46
Bloggadress: http://karinjeanettes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback