Here i am..

Jag har inte försvunnit. Jag har bara suttit hemma och ätit isglass i mängder och inte orkat ta mig för så mycket. Går mest och väntar på att storken ska komma snart. Bara 17 dagar kvar till beräknad födsel men det hade inte gjort mig nått om han kom tidigare! :P

Är trött på att vara så stor och klumpig nu. Inte kunna sova på mage. Ha ont och att vagga fram som en anka. Ah vad jag längtar tills det är över.

Jag har i alla fall vant mig vid alla blickar och folk som stirrar. [läs här] Förstår dock fortfarande inte varför!? Men något jag inte vant mig vid är alla kommentarer. Tycker folk är så roliga.. Om man inte har nått trevligt att säga kan man väl egentligen bara va tyst?

Några exempel är..

"Är du säker på att det inte är tvillingar?"   en återkommande goding..

"OOOJJJ!!! Va stor du har blivit"    Jaha... Tack antar jag!

"Men oj.. lilla vän! Hur är det med dig?" Och så väldigt lidande ögon på de som om jag hade en tumör i magen och inte en bebis.


Jag kan ha dåligt gravid minne nu men den enda snälla kommentar jag minns är från en tant i blomsteraffären som sa att jag hade en väldigt fin mage! Då blev jag helt lyrisk! :P
Inte stor eller nån tjockis.. utan bara fin!!

Ah ja.. people!! Ville bara ventilera lite och nu när det är gjort så ska jag lägga mig på sängen med katterna och vila. Min rygg tar kål på mig! :P

Lite pics från Instagram från tiden jag varit "borta" :) petraeandersson för er som vill följa!





Kommentarer
Lotte säger:

Jag tycker både du och din mage ser väldigt fina ut på bilden uppe till vänster! Lycka till på slutspurten!

2012-06-05 | 17:56:27
Bloggadress: http://kunterbunt.blogg.se/
Sara säger:

Det där fick jag också höra. Folk tror inte att det sårar..

Du HAR en jättefin mage! Så det så!

2012-06-05 | 18:29:50
Bloggadress: http://saaraaaa.blogg.se/
Jonna säger:

Tycker att du är vacker som attans! Lycka till, snart är han här :)

2012-06-05 | 19:39:47
Bloggadress: http://enjonna.blogg.se/
lisa säger:

åh i know the feeling! men snart får vi kliva ur fatsuiten och träffa våra småknoddar. typ alla gravid-bloggar jag följer har blivit mamma-bloggar, det betyder ju att det snaaart är vår tur!! kram

2012-06-06 | 12:56:54
Bloggadress: http://lillymaria.blogg.se/
Eleonore- Kokboksutmaningen säger:

Jag tycker du är kanonfin i din kula, härligt med bara 15 dagar kvar till bf nu! Lite kul med såna kommentarer. En nära kompis i Sthlm som inte sett mig på länge kommenterade enbild igår som jag lagt upp med orden " Va tjock du blivit gumman, du är jättefin!" Tack för den tänkte jag... de sista orden lyssnar man inte ens till där!

2012-06-07 | 21:35:41
Bloggadress: http://fikamed.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback