En gnällspik och några blå blommor

Jag har en miljon saker att blogga om just nu men har NOLL ork. Förkyld, ischias värk, sammandragningar och allmänt ont i hela kroppen. Så jag ligger mest på soffan om dagarna och kollar på serier och film. Och tycker synd om mig själv såklart! :P

Ibland känns det som om tiden går jätte fort och det bara är 9 veckor kvar men ibland går det inte tillräckligt fort tills jag blir av med denna tunga kroppen. Buhu! :P

Igår tog jag en liten promenad men med mina värkande ben kändes det som flera mil. Jag var helt slut när jag kom hem! Men jag fick i alla fall lite blåsippor på bild! Alltid nånting! :)







Nu ska jag ta mitt gnäll till duschen och hoppas på ett underverk av det varma vattnet! :)
Ciao

Kommentarer
Lotte säger:

Fina blâsippor! Kämpa pâ! Det är inte sâ mycket kvar nu mera!:)

2012-04-17 | 11:44:43
Bloggadress: http://kunterbunt.blogg.se/
Hanna i norrland. säger:

Låter jobbigt med verk & grejer, men snart är bebis här ;) Då kommer du glömma bort det här ska du se. Sen är det nog skönt att vila för det blir det nog mindre av sedan ;)

Ha en fin dag!

2012-04-17 | 14:40:40
ellensjo säger:

Hej! Allt bra med dig idag? :)

Kram

2012-04-17 | 15:43:33
Bloggadress: http://ellensjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback