Dags att gå på bio

Sitter just nu och kollar på Desperate och Mike begravs.. Need I say more?? Usch så sorgligt!! :/

I alla fall... Har ni hört talas om ordspråket "En bra biofilm kommer sällan ensam"?? Det är något som stämmer så himla bra. Just nu är där flera filmer jag vill se på bio. Feelgood, Lasse Hallström och Nicholas Sparks är 3 annledningar till att jag måste ta mig till bion.

The Lucky One


Laxffiske i Jemen


Dessa två är jag mest sugen på just nu. Får önska mig presentkort på SF när jag fyller år nästa vecka! :) Usch.. ett år äldre! Gammal nucka! :D

Den tiden den sorgen! Nu är jag fortfarande ung och dum! Haha!
Ciao

Kommentarer
Eleonore- Kokboksutmaningen! säger:

The Lucky one måste man ju se, verkar otroligt bra!

2012-04-25 | 11:15:47
Bloggadress: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
anna säger:

lucky one verkar mysig!



sv: nej usch matchen pratar vi inte om haha

2012-04-25 | 18:09:55
Bloggadress: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback