The weekend

Jag överlevde högskoleprovet. Mattedelen var dock rena grekiskan så jag förväntar mig inget fantastiskt resultat! Men jag är i alla fall en erfarenhet rikare! :P

Efter provet har jag bara unnat mig en massa. Mad men maraton, godis, massor av Cookie dough pajen och italiensk stenugnsbakad pizza. Blev förvånad när jag var på Mvc idag och tog en massa tester att provresultaten var så bra. Förväntade mig att det skulle blinka GODISGRIS på skärmen när hon kollade värdena. Haha! :P





Annars har vi mest tagit det lugnt. Fixat lite mer med väggen till barnrummet som nu är redo att målas. Träffat vänner och ätit ännu mer onyttigheter! En bra helg med andra ord!! :)


Kan förresten varmt rekommendera er att prova Cookie Dough pajen. Riktigt riktigt gott med vaniljglass eller grädde! Mumsfillibabba!! :D

Nu ska jag ta på mig målarkläder och ta fram rollern! :)
Ciao

Kommentarer
Hanna säger:

Sv: ja din paj ser mkt bättre ut än vad min gjorde, något måste ha blivit väldigt fel när jag gjorde den :P ska nog prova på själva degen på något sätt igen iaf, älskar ju ben n Jerrys halt baked! :)

2012-04-09 | 19:43:36
Bloggadress: http://hannaedman.blogg.se/
elinjosefine - lifestyleblogs säger:

Pajen ser sjuuukt god ut :)

2012-04-11 | 22:18:51
Bloggadress: http://lifestyleblogs.se/elinjosefine

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback