En Spice Girl i farten

Hela dagen har spenderats i vår bod. Det har städats och sorterats. Nu när jag äntligen har lite ledig tid så spenderar jag den där?! Well well.

Nu är det fint och det får plats med mycket mer skit! :) Let's go shopping! ;)

Anyhow. Sitter just nu och laddar ner massa bra musik för ska snart iväg och träna. Måste ta tag i mig själv. Hela sommaren har jag bara förfallit och ätit allt och lite till. Känner mig skitig på insidan. Dags för en städning där oxå!

Hittade en ny låt som jag blev väldigt inspirerad av från en källa jag absolut inte tänkt mig. Melanie C - Think about it. Trodde inte det var nått liv i dom gamla Spice Girls tjejerna.




Nu kallar gymmet! Wish me Luck!! :)

Kommentarer
julia säger:

hej gullis!

gud vad kul att du har börjat blogga igen! mata på med grymma bilder nu. så duktig är du!



ja det är min nyaste tatuering :)

2011-09-08 | 18:26:29
Bloggadress: http://juliairene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback