Oväntat slut på Tisdagen.

Jag skulle precis lägga mig i sängen i övernattningslägenheten när mobilen ringde. Min granne. När jag svarade och hörde hans skärrade röst trodde jag med en gång att det gällde mina katter för jag visste att Ola låg och sov.

Men det var istället min granne själv som behövde hjälp med att ta sig till sjukhuset. 10 minuter senare hade avbrutit mitt jobb pass och satt i bilen på väg i mitt räddnings misson. DET SKET SIG!

När jag nästan var framme fastna jag på en olycksplats. Någon hade kört ner vägrecket (ingen skadad) så det var bara att sitta och titta på medan dom städade undan kaoset.
Ola fick själv köra grannen och efter 1 timmes väntan vid olycksplatsen kom vi båda hem samtidigt. Lagom trötta och sega.




Nu är Ola på jobbet. Blev inte mycket sömn för hans del i med han går upp 04.30. Men jag fick sova ut och har en hel dag med husliga sysslor framför mig. Inget fotbad idag utan tvätt och disk. Ack! :P
Ciao


Kommentarer
Gaymasen säger:

Usch, obehagligt..



Till något mer positivt: på fredag (efter fysiktentan) ska pussen och jag fira med att fullborda vårt akvarium. Nu har vi fyra firrar och två "dammsugare". På fredag blir det lyxvarianten. Haha. Vi lääängtar. Bild kommer väl. Då. Kanske. ^^

2011-03-23 | 21:58:54
Bloggadress: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback