Läskiga böcker och bordell mamma

Efter träningen hade jag spagetti ben. Har det fortfarande. Så har mest tagit det lugnt ikväll.

Tänkte ha de lite mysigt under en filt med en bok jag lånat. En bok som inte alls är i min stil men jag vill ge allt en chans. Trodde det skulle vara en mysig Morden-i-midsomer-bok men när dom börja beskriva den döda våldtagna 15-åriga flickan och vad som hade hänt med henne fick jag nog.

Varför vill folk läsa sånt? Jag mår bara dåligt av alla äckliga bilder som dyker upp i min skalle. Blä!

Har tillräckligt med konstiga saker i mitt huvud som det är. Natten som gick var jag en 65 årig bordell mamma som sprang på en äng och leta efter en borg. Det var lite sound of music känsla! :P
Ja, jag vet. Mina drömmar är mysko.




Canon eos 1000d + canon ef 50mm/1,8

T.o.m Bamse blev upprörd av vad jag läste Så jag bytte bok och ska krypa ner i sängen nu och läsa mig upp till rosa moln istället för in i mörka gränder! Brr..

Godnatt :)

Kommentarer
Karin säger:

Hehe drömde också massa konstigt inatt

Hoppas du får en fin tisdag:)

2011-02-01 | 06:50:42
Bloggadress: http://karinolofsson.se
Jeanette säger:

Haha Bamse ser lite ut som den gapande katten i Comhem reklamen.

2011-02-07 | 19:01:57
Bloggadress: http://heavyhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback