Irritation och kryp i skinnet

Jag är riktigt irriterad och frustrerad.

När jag är ledig från jobbet vill jag verkligen pyssla med sånt jag tycker om att göra. Fota, redigera bilder, måla, skriva, blogga och annat kreativt. Får jag inte göra detta kryper det i skinnet och jag blir rastlös och inte alls rolig att umgås med.

Som idag. Ingen tid till sånt. Från jobbet åkte vi nästan direkt till kalas. Kom nästan precis hem och ska vila lite innan det är dags att åka iväg igen för att träffa vänner.

Det är inte de att jag inte tycker det är kul att träffa folk men hela dagen känns helt värdelös om jag inte fått göra nått kreativt. Och då blir jag en pain in the ass. Så får jag halsbränna för att jag hatar att känna så här och så blir jag ännu "gladare". :P

En enda stor ond cirkel. Så det är stor press på imorgon. "Måste" hinna med allt jag inte hann göra idag innan det är jobb igen.

Suck, stön och stånk. Inget roligt inlägg kanske men det är de man har bloggen till ibland. Ett utlopp för sina känslor. För er som inte pallar läsa mitt ordbajsande kan kolla på bilderna istället.

Lite pics från när vi var på Vomb i Torsdags.




Canon Eos 1000d + Canon ef 100/2,8
Nä. Nu måste jag skynda mig. Duschen kallar.
Ciao

Kommentarer
MOA säger:

underbara bilder :)

2011-01-22 | 17:11:08
Bloggadress: http://meimoa.blogg.se/
Elin säger:

Hej. Du undrade innan ifall du borde satsa på ditt fotograferande.. JA DET TYCKER JAG ABSOLUT! Bara gör det! hehe. Dina bilder är fantastiskt fina.

2011-01-24 | 10:53:04
anna säger:

vad härliga bilder!

2011-01-24 | 17:03:21
Bloggadress: http://madeinjapan.nu
Simone H säger:

så mysiga foton :)

2011-01-25 | 12:26:29
Bloggadress: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback