Besök min nya hemsida

Hejsan hoppsan allihopa! Här är jag igen!

Man kan tro att jag gått och dött men jag lever. Tröttna riktigt mycket på bloggen och det var inte roligt längre. Det kändes mer som ett tvång att visa läsarna vad jag gjorde om dagarna än att jag tyckte det var kul.

Jag är fortfarande inte säker på om jag ska fortsätta blogga eller inte. Min hemsida är uppe nu och jag vet inte om jag orkar driva två sidor samtidigt. Vem vet. Vi får se.


Men om ni inte kan leva utan mig och mina bilder så gå in på petraandersson.se och följ via bloglovin. :)



Kommentarer
Hanna säger:

Vad tråkigt att du känner så, men jag förstår dig.



Dina bilder är underbara så jag kommer absolut glutta på din hemsida ;)

Må gott!

2011-04-28 | 15:58:54
Lotte säger:

Ja det är nästan så att man hann bli orolig!



Hoppas du fortsätter med bloggen trots allt!

2011-04-28 | 21:33:44
Bloggadress: http://kunterbunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback