Vi var Bonnie and Clyde

Om en liten stund ska jag gå ut och skrapa bilen för att åka till jobbet. Att jag är trött är bara förnamnet. Vi hade ju halloween/maskerad fest igår.

Innan på dagen mitt i alt städande och fixande blev jag jätte negativ angående festen. Vi hade bjudit runt 20 pers och en hel del tacka ja först men efter hand som festen närma sig hoppa fler och fler av. Att man kan bli sjuk kan man ju inte hjälpa men det är ju ändå trist när man har planerat och fixat en massa.

Men men.. 9 pers kan faktiskt ha roligt! :)
Batman, ipren gubben, Avatar tjejen, Dr house och många fler titta förbi. Jag själv var utklädd till Bonnie och Ola till Clyde. Det var ingen som fatta de dock! :P
Vi hade tipsrunda i mörkret, prisutdelning för bästa outfit och så spela vi spel och hade oss. Om jag får säga det själv blev det ändå ganska lyckat! :P
Bilder kommer imorgon när jag kommer hem från jobbet.

Här har ni min och Olas outfit så länge som Bonnie and Clyde!


Nä. Nu får jag lägga på ett kol! :)
Ciao

Kommentarer
Mickan (tävling pågår!) säger:

Vad trist det är när folk inte kommer när de sagt att de ska göra det. :/ Bra att ni hade roligt ändå. Blir spännande att se fler bilder sen. :)



Okej, jag får söka runt lite. :P

2010-11-07 | 14:38:53
Bloggadress: http://angel-like.com
Ingrid ♥ säger:

ruskigt coola

Kram mamma

2010-11-07 | 18:34:28
Bloggadress: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Leja säger:

jag har inte så bra koll på bonnie & clyde, men när jag fick se bilden ni länkade så såg jag ju att det var väldigt likt :)



och ja, jag håller med dig om det du skrev tidigare, om att det är så trist när man anstränger sig och ordnar fest och så är det typ ingen som orkar komma, eller att många hoppar av. sånt är ju bara sååå trist!

men ni verkade ju ha haft trevligt i alla fall :D

2010-11-08 | 19:05:49
Bloggadress: http://lejas.se
julia säger:

sjukt snygga ni är ;D



jomen, visst är det väl lite skönt när det gör det.

men det är så dumt om det gör det för den här killen!

2010-11-08 | 23:06:05
Bloggadress: http://juliairene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback