Min kuckellimuck medicin

Vad gör man när man känner sig Down and Under?
Jo, man äter marängsviss, kollar på TopModel, Csi och PensionärsJävlar (överraskande roligt). Man tar en dusch och har lite spa och VIPS! så mår man mycket bättre!




Hade på mig mina nya mys favoriter jag köpt på TopShop. Ville egentligen ha DESSA som jag såg på Kenzas blogg men tyckte dom va lite väl dyra. I alla fall där jag hitta dom. 179:- var mer lagom för min börs! :P

Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka att inte drömma om läkare och sprutor som jag gjort nu i en vecka! :P
Ciao

Kommentarer
Josefin -Happy Days- säger:

Så smaskigt det såg ut o skorna var så söta. Jag har sett ett par liknande med fårskin som jag är sugen på.



Vad bra att de kollar upp allt ordentligt iaf med prover o så, men jag förstår att det är jobbigt.



Kram o ta hand om dig!

2010-11-02 | 09:43:33
Bloggadress: http://landhagen.blogg.se/happydays

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback