Dagen före..

Today is not a good day. I try to don't worry and be happy.

Håller på att städa inför mitt lilla födelsedagskalas imorgon. Det går inte bra. Jag har haft sönder badrumsbelysningen, dammsugaren (det luktar bränt hår i hela lägenheten) och armbågat sambon på käften. Haha. Det är illa med andra ord. Vågar inte laga middag så det blir hämtmat. Vet inte hur jag ska göra kladdkaks muffisarna som ska bakas.. Vågar man använda spisen när man har en otursdag?

Hu jeda mig säger jag bara.. Jag skulle önskat mig pengar i present nu när jag ska köpa lampor och dammsugare.


Kommentarer
Ingrid säger:

En dammsugare är på väg.....

EN TÄVLING vill du vara med så titta in.

Kram mamma

2009-05-01 | 19:57:55
Bloggadress: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback