Same old, same old!

Ikväll har jag verkligen ingen inspiration till att blogga. Eller nånting överhuvudtaget. Inspirationen som fanns i morse är borta med vinden. Putts väck. Kvar är bara en bitter sak som bara ser problem istället för klurigheter att lösa. 

Har precis ätit rostad macka med stekt fjällskivling och varm cilli choklad. Gott, men fick ont i magen. Därav ännu mer bitter och hopplös.
För tillfälligt går jag bara och väntar på att nånting ska hända. Kanske är det antagnings papperna till skrivarkursen som aldrig dyker upp. Att Bamse, som varit försvunnen i en vecka, ska komma hem igen. Kanske man väntar på att det ska bli dags för löning någon gång eller så är man kanske bara lite höst hängig.

Vem vet.
Nått lajbans får gärna hända för den ena dagen börjar kännas den andra för lik. 


!. Egen odlad chili   2. Varm choklad med vanilj och chili    3. Stolt fjällskivlins macka 




Nu ska jag lägga mig i sängen och skriva en lång lista över saker jag ska göra som kan ge lite omväxling i vardagen. Jag älskar listor! Är det en tjej grej? :)
Ciao

Kommentarer
Malin säger:

Måste bara få säga att du har en härlig blogg, blir glad när jag ser den, och läser :)

2010-09-14 | 00:01:36
Bloggadress: http://malinpop.blogg.se/
carola säger:

såg inte helt fel ur.

Det bästa med hösten är just att krypa ihop med en varm kopp the eller choklad.

Ska kika runt lite här nu

kram

2010-09-14 | 11:42:04
Bloggadress: http://mammacarola.blogg.se/
Kela säger:

Har Bamse fortfarande inte kommit hem? Hoppas det inte hänt honom något :(

2010-09-14 | 18:00:23
Bloggadress: http://xkela.se
Kajsa säger:

Jag gillar din blogg jättemycket, den är snygg, med fina bilder och allt. MEN, snälla sluta särskriva. Det heter inte egen odlad chili. Det heter Egenodlad chili. Finns många exempel i denna blogg ;)

2010-09-14 | 22:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback