Me, coffee, poo and I!

När jag inte är så het på bloggfronten och kommer tillbaka till blogg.se är det alltid nånting nytt. Känner mig som en gamal tant och börjar genast gnälla! "nytt nu igen? vad var det för fel på det gamla? åh det va bättre förr" haha!

Anyhow.. Just nu sover lillkrabaten och jag dricker kaffe [ja jag vet, chockerande] för att hålla mig vaken! Men det hör väl till det här med att bli äldre. Gnälla lite över nymodigheter och dricka kaffe! Sen har jag även blivit en SÅN DÄR MAMMA som älskar att prata om bajs. Barnbajs! Hujedamej! Trodde inte denna dagen skulle komma men den är här.
Ungen bajsar äntligen som han ska och jag vill ringa alla jag känner och berätta den glada nyheten! UNGEN BAJSAR! Let's celebrate!! 
 

Man förändras så himla mycket när man får barn men på Lördag har mannen hemliga planer för bara mig och honom [antar jag?] och det ska bli skönt att komma ut ur denna bajsbubblan för någon timme. Slippa nerspydda kläder och handväskan full med bra-att-ha-i-krislägen-babysaker! Kära man.. Feel the pressure! ;)

Nä nu ska jag ta mitt vuxna, kaffedrickande, bajsglädjande anlete ut i köket och börja laga middag!
Ciao

Kommentarer
▲▼Emma▼▲ säger:

VARNING HÄR KOMMER ETT PEPPMEDDELANDE!
Don't forget to smile!
http://tomson.blogg.se/2012/december/smile.html#comment

2012-12-02 | 12:03:05
Bloggadress: http://tomson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback