Konstiga drömmar och gäster ikväll

Det är fullt ös i huset! Ola fixar med mat till kvällens gäster och jag städar. Eller ja.. Just nu myglar jag lite! Hehe!

Är lite trött och seg idag för jag sov dåligt inatt. Magen strula så jag sov oroligt. Drömde att jag var på en sleepover hos någon tjej och jag RÅKADE göra Nr 2 i hennes säng. Ah, det var helt sjukt! Ibland kan det vara skönt att vakna! :)


Jag och Alfons i morse.  Foto: Ola

Nä jag får väl ta och jaga lite dammråttor nu då. Ingen rast ingen ro! :)
Hoppas ni får en bra lördag mina kära läsare!
Ciao

Kommentarer
Jadsia säger:

HAHA! no.2!! bara älskar din blogg, du är världens roligast!

2011-01-29 | 16:35:03
Bloggadress: http://yaplog.jp/jadsia
Pauline Focaccina säger:

Hahahahahahahahaha PETRA! :D

2011-01-29 | 17:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback