Glassbomb mot halsbränna

Det där med Feng shui städningen gick sådär. Det tar sån himla tid att städa så himla noga. Och mitt i allt fick jag för mig att plantera om blommor och så blev det jord överallt och ja.. Kaos! :P

Men jag fick i alla fall en del städat och nu är det äntligen ordning i badrumsskåpet. Halleluja! Hittade saker som jag inte visste att jag hade! :P

Nu är jag helt slut. Fick halsbränna av att städa. Provat tuggisar men det hjälpte inte så nu finns det bara en sak som kan bota det. Ett stort lass med glass och ryggläge i soffan framför film. Det blir The last holiday!



Canon Eos 1000d + Canon ef 50/1,8


Det blev verkligen ett jätte lass marängswiss!!! Haha! Jummy to my tummy! :D

Ciao

Kommentarer
Karin säger:

Shit vad gott det såg ut:)

2011-01-26 | 06:23:53
Bloggadress: http://karinolofsson.se
Leja säger:

haha, du vet då hur du ska bota dina krämpor på bästa sätt ;)

2011-01-26 | 16:36:36
Bloggadress: http://lejas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback