Om mitt liv vore en musikal

Idag har jag inte gjort nånting! Eller.. klart jag har gjort saker. Städat, gjort ärenden och sånt vardags tjaffs men inget ovanligt precis.

Ibland önskar jag att mitt liv vore en musikal. En sån sak som att sticka till gymmet hade blivit så mycket roligare om alla helt plötsligt kunde brista ut i sång och dans! Drömma kan man alltid! :)

Måste visa blommorna Ola gav mig igår. Blev överraskad på jobbet! Älskar tulpaner och dessa luktar som apelsiner!! Lovely!




Nu ska jag mysa ner mig i soffan och kolla på Glee säsong 1

Imorgon ska det dock ske "stora" saker. Detta var nog dom sista bilderna jag tog med min kamera. Det är dags att uppdatera sig och det flyger fjärilar i magen så fort jag tänker på de!! :)

Nu kallar Glee och mys.
Ciao

Kommentarer
Madeleine säger:

Åh vilka fina blommor ! :)

Jaru, den tanken tänker jag ofta, håller helt med dig, livet skulle vara bra mycket roligare om det var som en musikal!

2011-02-15 | 23:20:05
Bloggadress: http://blogg.veckorevyn.com/beckis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback