Någon som har bra tränings dvd tips?

Idag tar jag det lugnt. Så blir det alltid efter ett jobb pass. :P

Men precis fick jag ett ryck och provade en tränings dvd jag hade. Ministry of Sound - Pump it up. The Ultimate dance workout.



Efter en halvtimme gav jag upp. Den är säkert bra för såna som har dans i blodet men jag hängde knappt med. När jag precis lärt mig några steg var det dags att göra nått annat.
Det gick för fort och inte visa dom sakta och pedagogiskt. :P

Jag stod mest och skutta som en kanin på LSD, slog knut på mina ben och slog mig själv i huvudet t.o.m. Haha
Så någon som har ett tips på en bättre tränings dvd?
Helst en där man visa först och gör sen. :P

Kommentarer
Anonym säger:

zumba fitness :)

2011-02-03 | 16:44:10
Lotte säger:

Pilates kanske? Borde gå lite lugnare till:)

2011-02-03 | 18:02:52
Bloggadress: http://chajanol.blogg.se/
Zerina säger:

Jag gillar.. Jillian Michaels tränings pass, finns en massa å välja bland!



Jag gillar även P90X Intervall X Plus passet, det är sååå sjukt jobbigt!



Turbofire, är ganska bra det också! :D

2012-01-17 | 22:17:50
Bloggadress: http://iinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback