Foto: Fanny

Ja då satt man på jobb. Fast jag gick upp en timme tidigare än jag brukar, så blev jag nästan försenad till jobbbet. Jag blir en riktig tidsoptimist när jag har gott om tid! :P

Min bror (som jag är assistent till) har precis somnat så jag är All by my self. Jag läser, surfar rundor, skriver i min idé bok och kollar upp recept.
Önskar att jag hade haft en kraftfullare dator så jag hade kunnat sitta och redigera bilderna från igår. Men men.. Får bli i morgon.

Hann bara redigera färdigt en bild igår innan jag gav upp och ägna mig åt Fredags mys istället! :P
Men här är en bild i alla fall. Hope You Like!


Canon eos 5d Mark II + Canon 50mm /1,8

Längtar så till våren så man kan ta bilder utan jackor och halsdukar!! :)

Nu ska jag fortsätta kladda i min idé bok.
Ciao

Kommentarer
Linn säger:

Sv; Skönt i allafall :D

2011-02-26 | 19:20:37
Bloggadress: http://linnlowes.com
Natalie- It's all about attitude säger:

Vilken läcker blogg du har!

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig, kram!

2011-02-27 | 01:04:27
Bloggadress: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback