Jag är nummer fyra

Nu är jag trött. Kommer sova som en gris i natt. Förhoppningsvis utan BB Rodney i mina drömmar. :P
Har pillat i trädgården, varit på kalas för min mormor, varit ute och fotat och sen blev det bio på de. I'm number four. Så det är inte konstigt att man är helt slut.

Filmen var helt ok. Ibland var den riktigt bra och ibland inte. Töntiga one liners men samtidigt spännande. Jag kan helt enkelt inte bestämma mig för vad jag tycker.


Nu ska jag krypa ner i sängen och hoppas verkligen inte dom äckliga gubbarna från filmen med sina vidriga näsor kommer och hälsar på i drömlandet. Hellre Rodney då! :P
Godnatt

Kommentarer
Lajna säger:

Filmen är så osammanhängande och ojämn. Skitbra scener varvas med utomjordningsmonster som man bara garvar åt...



Som tur var kan man ju titta på Alex hela tiden så den är ju sevärd ;)

2011-04-04 | 08:38:02
Bloggadress: http://lajna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback