Natt grubblerier och ha begär

Godkväll!!

Bloggvärlden känns rätt död ikväll. Alla verkar sova och ladda inför kommande vecka. Jag laddar inför mina två kommande lediga dagar! Jag älskar verkligen att vara ledig. Jag är en stolt jobb-hatare. Men man måste ju ha mat på bordet... och kläder i garderoben... och nya objektiv... och dom där skorna jag såg.. Nåja. I alla fall. :)

Just nu ligger jag i övernattnings lägenheten för oss assistenter. Det är en riktig trip down memory lane för mig när jag är här och jobbar. Back to my old neiborhood, middag man bara värmer i ugnen och grannar som som inte fattar hur lyhört det är och kissar, rapar och hojtar så det ekar i hela huset...  Jag längtar hem med andra ord. :D

Men det är några timmar tills man slutar och jag kan inte sova. Huvudet är helt fullt med en massa onödigt skit. Som till exempel.. ska jag se det där klippet alla tjatar om där nån galning slänger hundvalpar i sjön? Kommer bara få ångest misstänker jag och önska att jag aldrig sett det. Plus att jag kommer tänka ut sätt att tortera damen på bästa sätt för att ge igen. Och då kommer grubleriet aldrig ta slut.

Sen har vi den här reklamen som är Ö V E R A L L T och som ger mig grymma ha begär. Jag pratar om Reebok EasyTone. Skorna som ska göra underverk för ben och rumpa. Jag behöver nya skor för mina gamla knarrar som en gnisslig gamal dörr när jag går men det är inte panik. Så det kanske är onödigt. Men de kan ge mig inspiration att börja ut och gå igen. Men kanske inte. Onödigt. Aboslut. Eller inte.. Och så håller det på.

Om min man ser reklamen kanske han springer och köper dom så är de problemet löst? ;)


Och så var det ju det där objektivet jag såg som verka intressant... och just de.. Måste ringa samtal imorgon.. och måste fixa ledigt då ja.. mm..


Ja.. så maler min hjärna på ikväll. Och om jag inte slutar skriva här snart kommer jag mala sönder min blogg. :)
Ska nog sätta igång en film och se om jag somnar. Messages in a bottle blir det. Hoppas den är sövande!
Ciao

Kommentarer
Linn säger:

Sv: Ja jag älskar det :)

2010-09-06 | 05:50:50
Bloggadress: http://linnlowes.com
Anna säger:

tack snälla du

2010-09-06 | 14:53:31
Bloggadress: http://madeinjapan.nu
Anna säger:

Jaa, jag är supernöjd med photobox :] har bara beställt två ggr därifrån, men är supernöjd!

2010-09-06 | 14:57:33
Bloggadress: http://madeinjapan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback