Party all night long

Mitt jobb tar knäcken på mig. Jag får ALDRIG sova en hel natt.
Denna gången var det dock inte min bror som höll mig vaken. Han höll sig faktiskt på mattan denna gången.

Nä inatt vid 3 tiden var det någon i grannens lägenhet som hade party med endast två låtar på playlistan. Jag höll på att bli tokig när jag fick lyssna på låtarna om och om och om och om...

Känner mig så himla stenålders när jag stör mig på "ungdomarna". Dom var säkert i min ålder dessutom.. Haha! Är det jag som blivit gammal och gaggig i förtid eller? Tål att tänkas på.. ;)

Här kommer låtarna som spelades sönder inatt..


Nu ska jag äta frulle bulle!
Ciao

Kommentarer
Pauline Focaccina säger:

Hahaha I hate when this happens... inte åldern, är man bara inte van så är det så. Är själv likadan om en granne spelar till senare än 00:00 på natten :P hihi.

2010-09-12 | 12:09:10
Ingrid ♥ säger:

Om du är stenålders ..... vad är jag då ?.... musiken var ju inte min stil heller precis. Och definitivt inte mitt i natten Hemsk ....

Kram mamma

ps Fredrik gillade den inte heller... så det så

2010-09-12 | 13:44:40
Bloggadress: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Anonym säger:

Hej! Bor du i Tomelilla? För jag har haft din blogg sparad i mina favoriter jättelänge och tänkt att hon bor i Tomelilla, men nu vet jag inte? Minns inte vart jag fick det ifrån :)

2010-09-12 | 15:06:48
Petra säger:

svart till anonym: Jag bodde i tomelilla innan men sen flytta jag till Lund och nu bor jag utanför sjöbo! :)

2010-09-12 | 17:31:26
Bloggadress: http://petras.blogg.se/
Lisette säger:

Första gången jag kikar in här :)

Det kommer absolut bli fler ggr!

Älskar din design!

Kram :)

2010-09-12 | 19:08:07
Bloggadress: http://lissephoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback