Nyttig frukost

Idag försov jag mig inte på jobbet! :D Satte två olika klockor på ringning så jag inte skulle begå samma misstag en tredje gång!

Sen när jag kom hem åt jag god frukost ↓ och sen har vi gjort lite ärenden och så! Inte hänt allt för mycket för jag är så seg idag. Sovit riktigt dåligt i övernattningslägenheten på jobbet. Där är så dålig feng shui! :P
Det hjälpte inte ens att jag hade tagit med luktljus för att känna mig mer hemma. Jag vrider och vänder och vaknar med stel nacke och huvudvärk.

Nu sitter jag och lyssnar på Mikrofonkåt med September för att vakna till lite. Är lite sugen på att baka ikväll men har inte allt jag behöver hemma och jag vill inte ut i regnet! :P Får se hur jag ska lösa den gåtan! Först måste jag ha middag i magen.




Over and out

Kommentarer
amanda säger:

du tar så fina vardagsbilder! :)

2010-11-17 | 19:30:54
Bloggadress: http://aamandalund.blogg.se/
Malin Lindström säger:

Sv: ja pecis, det är det jag också känner, att jag snart kommer vilja byta igen. Är sugen på filmfunktion men vill även uppgradera mig i själva kamerans andra funktioner också. Har funderat på att spara pengarna och försöka få ihop till en 5D istället men det är så mycket pengar det handla om och jag är sugen på ett byte NU! ;) Hm, jag får sån beslutsångest :p . Det är alltså inte stor skillnad mellan 1000 och 550?

2010-11-17 | 20:57:38
Bloggadress: http://lindstrommalin.blogg.se/
julia säger:

frukost är bäst :) & jag håller med amanda.

du blir bara bättre och bättre också :)



har du sett min hundbebis dåå?! :D

2010-11-17 | 22:51:15
Bloggadress: http://juliairene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback