Prova på nya saker Listan

Känner mig lite Down ikväll. När Ola kom hem hade han passat på att ta posten och det var inga roliga saker han kom med. Sjukhuset vill ta fler prover på mig och jag funderar starkt på att skicka en bajskorv till dom som tack! :P

Ska ringa imorgon och fråga VARFÖR!? Hoppas att det blivit nått fel någonstans och att jag inte behöver ta fler blodprov.

Ska försöka få in lite mer Happy Thoughts i hjärnan nu med hjälp av en sak jag börja skriva på häromdagen. Det är en Prova på Nya Saker Lista.
Ibland känner jag att man fastnar lite i sin bekväma zon och i sina rutiner. Man beställer Pizza från samma ställe för man vet att det är gott där. Man läser böcker och ser filmer i en genre man oftast gillar. Man överlåter matlagningen till någon annan för "man kan inte".
Ja, ni fattar vad jag menar! Kanske någon känner igen sig?



Så här är min lista som förhoppningsvis ska vidga mina vyer och upptäcka nya härliga saker. Kanske blir jag en virkande, operaälskande super kock? Vem vet vilka dörrar som kan öppnas. :)
Slänger även in lite saker som det var väldigt längesen jag gjorde.

Prova på nya saker listan

1. Lära mig virka eller sticka
2. Bowla
3. Vara en morgonmänniska
4. Laga 3 rätters
5. Klä upp sig och gå på fin restaurang
6. Åka skidor
7. Gå på massage
8. Gå och se Opera
9. Åka skridskor
10. Åka på en Weekend
11. Smaka Macaroons
12. Smaka Tequila
13. Besöka Botaniska Trädgården
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
...


Som ni ser är listan inte färdig. Jag behöver hjälp!
Vill ha så många förslag som möjligt! Help me!!! :D

Kommentarer
Leja säger:

vet du, vad jag gillar dig! skitbra med listan och lycka till med att posta den där bajskorven, haha

2010-11-18 | 00:36:24
Bloggadress: http://lejas.se
Malin Lindström säger:

SV: okej, det var det jag trodde. Jag tror att jag uppgraderar mig ordentligt på en gång istället :) funderar på en 7d eller 60d , de är iallafall lite snällare mot plånboken om man jämför med 5d ;)

2010-11-18 | 09:52:06
Bloggadress: http://lindstrommalin.blogg.se/
Linnéa säger:

OJOJOJ då har du missat något stort!!! LIKSOM HUR KAN DU INTE SETT HARRY POTTER FILMERNA??? ELLER LÄST BÖCKERNA?!?!? :O Sätt igång och se/läs NU NU NU, du har ju inte levt än! ;D



kram Linnéa

2010-11-18 | 14:43:44
Bloggadress: http://frenchtoast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback