The Cold is giving me a Cold?

Sitter just nu och kollar på pensionärs jävlar. Min axel/nacke håller på att tå kål på mig. Antar att jag går och spänner mig nu när det är så himla kallt! Vem vet!

Efter att jag slutat jobba idag har jag mest tagit de lugnt och spelat tv-spel. Orkade inte göra nått annat. Varit ute och fotat lite och så har jag packat in ännu fler julklappar.
Känner mig lite off. Som om jag går och drar på en förkylning som aldrig bryter ut riktigt. Skit irriterande!

Men men..
Lite pics från idag. Det var så vackert ute att jag fick tvinga mig ut i kylan!






Canon eos 1000d + Canon EF 17-40mm f/4L USM


Ska göra en stor kopp te och sen bädda ner mig under 7 täcken. Här ska ingen bli sjuk! :)
Nght night!

Kommentarer
LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN! säger:

WOW helt underbara bilder!! Du är verkligen duktig på att fota! =) Det var säkert bra att du tog det lugnt efter jobbet om du känner dig krasslig, har samma sak just nu - en förkylning som vägrar bryta ut till fullo men ligger under ytan i evigheter ... hoppas du kryar på dig och känner dig mer energisk imorrn! =)

2010-12-20 | 23:38:45
Bloggadress: http://eimk.blogg.se/
Hanna i Norrland säger:

Hittade din blogg för drygt en vecka sen. Blev så glad =) En blogg i min smak dvs en massa fina bilder ;) Dom här bilderna var riktigt fina.

Vart bor ni?

Ha en bra kväll, hoppas att du inte blir sjuk =/

/ H

2010-12-20 | 23:41:23
Bloggadress: http://hannainorrland.blogg.se/
Leja säger:

men petra!!! vilka grymt vackra bilder alltså! särskilt de två översta - superfina!



och vill du ha en till tv-serie att dyka in i så kan jag rekommendera Sons Of Anarchy som jag & M precis har avverkat första säsongen av. Love it! Det handlar om ett Mc-gäng.

Micket micket bra!

2010-12-21 | 20:58:09
Bloggadress: http://lejas.se
Mathea säger:

Du tar helt otroligt fina bilder <3

2010-12-22 | 23:37:44
Bloggadress: http://lejonhuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback