Coldplay - Christmas Lights

Det är busväder Deluxe idag. Skönt att jag hann komma hem från jobbet innan de satt igång i alla fall! Så man får underhålla sig bäst man kan inomhus idag!

Sitter just nu och lyssnar på Coldplays nya jullåt. Lite små mysig! :)



I dagens kalender lucka var det en Cooling foot lotion så jag funderar på att ha ett litet hemma spa och prova mina två Bodyshop produkter.
Lika bra att göra sånt när man ändå inte kan bege sig ut på vägarna! :)

Hoppas det inte är lika dåligt väder imorgon för jag måste ut och köpa Eclipse!! Som jag har längtat efter denna film!!! Yay!!!

Någon mer som längtat efter Eclipse? :P

Kommentarer
LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN! säger:

Tur att du får stanna inne när det är oväder ute! =) Låter som en jättebra idé att ha hemmaspa!

2010-12-02 | 13:32:07
Bloggadress: http://eimk.blogg.se/
Pauline Focaccina säger:

YES! Jag bokade min för två månader sedan via CDON. Den postades igår så förhoppningsvis kommer den imorgon, tihihihi :D

2010-12-02 | 14:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback