Skjorta, tårtbit och no inspiration!

Åh.. var tog denna dagen vägen?? Minns knappt vad jag gjort ens. Well well.. Köpte en ny skjorta i alla fall. Fick spel på min garderob häromdagen och rensade ut ett helt ton med kläder jag inte använder längre. Så nu håller jag på att fylla på garderoben igen! Jobbigt är det! ;)

Nu sitter jag och klappar mig på magen efter jag krängt en "liten" onyttighet! Nyttig och duktig ska jag vara i ett annat liv. :)

Funderar på att skicka iväg lite bilder på framkallning. Får se om jag orkar. Blir antagligen film och ryggläge ikväll igen. Jag har blivit en riktig lat fis!
Någon som har lite energi över kan gärna skicka till mig!
Vilket inspirerande blogg inlägg! :D
Ciao

Kommentarer
Marika säger:

Å guud, vilket fint sovrum! =)

2010-09-13 | 15:23:50
Bloggadress: http://agnesjanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback