Helgen som gått.. Måndag igen!

Så var det Måndag igen. Var i hela friden tog helgen vägen? Poff sa det bara så satt man på jobbet igen. Min enda drivande tanke just nu är att när jag går av mitt pass imorgon är jag ledig i 5 ljuvliga dagar! :) YAY!

Helgen bestod av festligheter. Först ett bröllop som var helt annorlund vårt men fint på sitt sätt. Bröllopet ägde rum på ett slott och sen flödade skumpan medan folket minglade och åt godsaker som serverades. Det var tal, bröllops bingo, god mat, öppen bar, dans och trevliga gäster. Har jag hört i alla fall. När varmrätten serverades mådde jag pyton så jag fick avbryta den festliga kvällen.
När jag kom hem intog jag ryggläge med en bra film och sen lite sex and the city. Kändes inte alls kul att få åka hem men nöden har ingen lag! :P

Bild från vigseln som Ola tagit. Jag orkade ha med min kamera. :P


Igår va det avsked/födelsedags kalas för Olas kusin som ska till Peking. Det bjöds på kanon god mat och jag kände att jag fick ta igen de jag missa i matväg dagen innan och tog ett extra stort lass! ;)
Sen när vi kom hem var det ryggläge i soffan som gällde igen. Såg A night at the Roxbury. Så himla skön film med världens bästa musik!! :)




Nu sitter jag som sagt på jobb och ska strax iväg på nått musikuppträde med min bror. Får se hur de blir! :P
Ciao

Kommentarer
Ola säger:

Min bild kunde varit bättre :P Skulle skickat en annan till dig :)

2010-08-30 | 14:43:56
Bloggadress: http://olas.blogg.se/
Jennie säger:

Kul att höra från dig, hoppas allt är bra! :) Bloggar inte heller så mkt nu förtiden och hinner knappt med att läsa bloggar heller, tråkigt det.



Jo, bor själv nu, men hoppas det inte blir alltför långvarigt :)

Kram

2010-08-30 | 19:00:23
Bloggadress: http://unreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback