The 80's makes you happy

Behöver jag ens nämna att jag är kass på att blogga? Börjar nog bli lite tjatigt. :)
Misstänker att där är nått fel på min klocka för tiden räcker aldrig till längre. Tycker inte alls om hur det varit den senaste tiden. Stres stress stress.

Så idag ska jag förebygga stressiga dagar! Jag ska tvätta, städa, diska, dammsuga och göra en miljon andra saker så jag kan bara ta det lugnt sen. Inga dammråttor som ligger och irriterar mig eller tvätt i soffan som borde vikas. Nä idag ryker allt.

För att orka med detta måste man ha glad 80-tals musik!! Ah.. det var bättre förr!  ;)







Nä.. dammråttorna kan inte vänta längre!
Ciao

Kommentarer
Anonym säger:

2010-04-21 | 19:20:38
Lajna säger:

Är 500 days of summer bra? Jag har funderat på att se den :)



Potatisbullar :O gör inte Ola lunchlådor åt dig? ;)



Se om du gillar Emma (filmen). Så fort serien har kommit (dumma vulkan) så får du låna den :)

2010-04-21 | 19:21:22
Bloggadress: http://lajna.se
Ingrid ♥ säger:

Riktiga städar låtar.

Kram mamma

2010-04-21 | 21:03:34
Bloggadress: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback