Här händer inget

Idag har jag haft huvudvärk igen. Jag dricker och äter men ändå kommer det. Så jag har mest vilat idag. Dock tog jag och sambon en liten tur ut på landet för att kolla på ett hus. Världens sötaste mini hus men det visade sig att det praktiskt taget var sålt. Well well..

Åt precis en stor bakpotatis med massor räksallad och avokado. Skit gott. Mätt och glad ligger jag och kollar på Sex and the city. Carrie har precis fått syn på Aidan på baren och sätter griller i huvudet på henne.



Annars händer inte mycket i min lilla värld... så har inte mycket att blogga om. :P
återkommer när jag har mer att skriva om...

Ciao så länge..


Kommentarer
Ingrid säger:

Synd på huset. Det kommer fler.

Kram mamma

2009-09-16 | 21:04:41
Bloggadress: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback