Min helg utan dator och internet

Jag håller på att bli helt galen. Varför? Jo, för jag har dator/internet abstinens.

I helgen gav jag upp med att försöka stå ut med min sega dator som hänger sig hela tiden så jag formatera om den [radera allt]. När det va färdigt var det bara att vänta på att datorn skulle hämta hem alla Windows uppdateringar.. Vilket tog HELA HELGEN! Igår kväll blev den färdig.. Yay... verkligen.
Har försökt blogga från sambons dator men jag kommer inte alls överens med den.. vet inte varför. Så jag tänkte blogga när jag kom till Tomelilla/jobb idag. Tji fick jag. Internet är dött. Som tur har mamma sånt där mobilt internet eller vad det heter så jag sitter nu på mammas dator med den där lilla pucken nu.

Usch vad jag saknar min dator och riktigt internet. :/

Helgen har istället bestått av till mesta del att leta nytt boende. Ja, vi har bestämt oss för att lämna vår kära etta på 31 m2. Vi har minsann letat under stock och sten och kört runt och runt för att hitta nått vi gillar. Inte det lättaste.
Just nu finns det ett som lockar mer än alla andra. Huset är nr 5 på gatan [mitt tur nummer], det är hel vitt inuti och det har en text på väggen som jag storm gillar.

" Vissa människor ser saker som de är och frågar sig "varför"!
Andra ser dem som de kunde vara och tänker "varför inte"?"

Well well.. vi får väl se hur det blir med det. Här kommer lite blandade bilder från helgen.



Nu ska jag uppdatera mig om vad som händer i blogg världen. Känner på mig att jag missat en massa!! :P

Ciao

Kommentarer
Jennie säger:

haha kan med ha det ibland :P

2009-10-05 | 16:44:33
Bloggadress: http://unreal.blogg.se/
Sanna - [ s a o s. b l o g g. s e] säger:

det är jobbigt när det blir sådär men fina bilder iaf :) hoppas de löser sig snart! kram

2009-10-05 | 19:59:47
Bloggadress: http://saos.blogg.se/
carro säger:

ska ni flytta in i ett litet hus? :) ser mysigt ut om det är det huset på bilden. hihi. har också en LITEN dröm om att ha ett hus, med ett STORT kök. :)

2009-10-05 | 21:00:01
Bloggadress: http://jenilorac.blogg.se/
Karin säger:

Usch ! Vad tråkigt det är när det inte funkar som det ska !!!

Jag är förvisad upp i en "skrubb" på övervåningen, eftersom vår router har slutat sända trådlöst...

GRRR !!!!!

Har beställt en ny, och hade hoppats att de skulle skicka den idag, men det ser inte så ut..

Skittråkigt !!!

Får väl försöka vara glad ändå att jag i alla fall har internet överhuvudtaget... =D

2009-10-05 | 22:08:37
Bloggadress: http://karin.hermansro.se
B R O W N S U G A R säger:

sv: jag köpte den förra sommaren på mitt sommarjobb (flärd och nytta) så de finns nog inte kvar :(

2009-10-05 | 22:52:21
Bloggadress: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback