Kungens död och min semester

Först trodde jag det var ett grymt skämt när jag läste mitt sms från min kusin om att Michael Jackson dog på hennes födelsedag. Vad snackar hon om? Slått huvudet?
Startade min dator för första gången på länge för att ta reda på om denna grymheten stämde.
Det gjorde den. Fan oxå!

Konstigt nog tänkte jag på denna saken för någon dag sen. Hur hela världen och jag själv skulle ta det när han skulle dö en vacker dag. Nu är den här och jag känner mig faktiskt lite deppig. Fatta.. Michael Jackson är DÖD.  The king of pop.

Min hjärna kan inte riktigt hantera denna informationen.

Usch.. känner mig väldigt sentimental här nu. Sitter och funderar på hur man borde ta vara på sin tid mer för man vet inte när man "trillar av pinnen".
Detta gör mig inspirerad till att göra en "lista" över Saker att göra innan man dör, i sommar, innan året är slut osv så man inte känner sig besviken när man väl går mot ljuset. Haha. Shit va djup jag är nu! :)

Får fundera på listan lite.. Men nu ska jag visa vad jag haft för mig dom senaste dagarna.

När mina föräldrar var bortresta lekte jag RoomService i deras sovrum
 (mitt gamla rum därav färgvalet)
Dom blev verkligen överraskade när dom kom hem.


Sen när jag kom hem var det midsommar firande. Tyvärr inga bilder från det där.
Men dagen efter stack jag och sambon på en Roadtrip
och vi hamnade på Söderåsens Nationalpark.
Helt fantastiskt ställe. Bilderna gör inte platsen rättvisa.
Medan vi beundrade utsikten åt vi blåbär som redan var färdiga där.




Åt middag på Mc Donalds i Ängelholm. Hehe

På väg mot Mölle

Mölle hamn där det var musik, dans och pruttande gubbar. Mysigt ställe! :P

På väg hem. Såg älgar som lekte på en åker. Var för mörkt för att fota. :/

Sen var vi töntiga och tältade i svärföräldrarnas trädgård 2 nätter.

Sen firade vi att vi äntligen beställt förlovnings ringar med att grilla och dricka
fejk skumpa på stranden. Haha

Sen har jag även köpt ålskinns byxor att träna i och ett gym kort. Man kan ju
inte bara lata sig på semestern!


Det var nog allt jag gjort denna veckan hittills! hehe.
Nu ska jag lyssna på Michael Jackson.
Hans musik är på varenda radio kanal så det är bara att välja och vraka!!

Kommentarer
Ingrid säger:

Vackra bilder på utsikten och blåbären.

Tragiskt att Michael Jackson dött.

Tältet har kommit till användning i år.

Nytt gymkort ... här ska det gympas.

Kram mamma

2009-06-26 | 13:25:40
Bloggadress: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Anonym säger:

ja det är hemskt!

2009-06-26 | 14:15:54
Bloggadress: http://Karinolofsson.se
Mia säger:

håller med om att det är lite skumt.. man har inte förstått det riktigt ännu. :o

2009-06-26 | 16:34:29
Bloggadress: http://notapoet.blogg.se.
Jenna säger:

Det såg kalasmysigt ut :) Grattis till förlovningen! Har ni redan hunnit sätta datum för den stora dagen oxå? :)

Efter 1:a försöket med spikar, måste jag säga att jag är positivt överraskad. Trodde jag skulle plågas ihjäl och försvinna men det var på sätt och vis behagliht mot slutet. Innan jag vågar lämna en rekommendation måste jag testa ett par gånger till, då jag har bestämt mig för om jag ska investera i en egen sådan ;)

2009-06-26 | 21:35:52
Bloggadress: http://jennas.blogg.se/
Elin säger:

härliga bilder :)

2009-06-26 | 22:45:07
Bloggadress: http://ellee.devote.se
Rebecca säger:

R.I.P Michael Jackson!

2009-06-27 | 00:00:10
Bloggadress: http://stockholmsflickans.blogg.se/
Daniela säger:

gillar starkt bilden på skupman!! :D otroligt fint ljus i bilden!! :)



ha det.

2009-07-11 | 22:40:50
Bloggadress: http://hallonplantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback