Beroendeframkallande Vänner

Ny dag, mer regn och grå moln. VAR ÄR SOMMAREN?

Tog en välbehövd sov morgon idag. Både jag och min bror. Han var dock trött för att han hade gjort så mycket under dagen medan jag kollade på Vänner hela natten. Riktigt beroende framkallande. När man en gång börjat kan man knappt sluta.
Bara en till. Okej en till. Nu måste jag faktiskt se en till. Så höll det på tills ögonen gick i kors så jag fick tvinga mig själv att stänga av. Haha

Sen har jag varit med min bror tills nästa assistens kom och bytte av precis nästan. Nu har jag ca 48 timmar av härlig ledighet! Om någon timme kommer sambon och hälsar på vilket jag ser fram emot. Antagligen mest för att han har jordgubbs cheescake med sig! JUMMY!!!

Haha. nä, skämt å sido.
Nu ska jag faktiskt kolla vidare på vänner, säsong 4, tills sambon dimper ner.



So long. Farwell.

Kommentarer
Jenna säger:

Mitt spelsug dog förut när jag ändå inte kunde spela nya sims på datorn, men nu blir jag ju sugen igen. Dags att köpa en ny dator tror jag ;)

2009-06-10 | 22:40:54
Bloggadress: http://jennas.blogg.se/
Kristin säger:

Visst var de fina =) Har gått och kärat ner mig i armband så här köps det nya hela tiden + att jag fick tre stycken i present i lördags hehe =)



Åh underbara vänner.. Dem tröttnar man aldrig på ;)

2009-06-10 | 23:01:28
Bloggadress: http://kikedo.blogg.se/
Ehli säger:

Hahaha, jag ääälskar bilden !!! :)



Jätte gullig blogg btw :)

2009-06-12 | 18:00:25
Bloggadress: http://ehlis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback