Ditt och datt

Igår tog jag det mest lugnt. Hade jobbig huvudvärk den mesta tiden så mycket blev inte gjort. Ibland kändes det som om hjärnan var på väg ut genom öronen. Att det kändes så borde avskräckt mig från att köra bil men jag gjorde det ändå. När jag kört 10 meter insåg jag att jag inte stängt förar dörren och den for upp och jag tjöt till. Haha. Folk undrade nog vad jag höll på med! :P

Annars har det inte hänt så mycket. Var över hos "grannen" igår kväll och såg på film och slappade. Såg Thick as thieves. Helt ok film men inget som jag kommer se igen. Inte min stil.

Idag har det varit fixar dag i vår bostadsrätts förening. Jag plockade lite pinnar och sen gick jag in igen. Haha. Men där fanns inte så mycket för mig att göra. Alla redskap var "paxade" så det var mest för mig att glo på.
Sen sov jag bort hela eftermiddagen för jag hade huvudvärk. Sen har jag spenderat resten av tiden med att städa, skära mig, tappa glas och jonglera med tallrikar!
Well well..


Ja nä.. det var väl allt för nu! Nu ska jag äta grillat med sambon och kolla på Robinsson!

Ciao!

Kommentarer
Anonym säger:

SKA OCKSÅ KOLLA robinson :-)

jag skulle tips ska köpa en ny bloggdator men vet inte vilken några bra tips???

2009-04-18 | 20:06:40
Bloggadress: http://erikasfashion.blogg.se/
Sofie säger:

Låter som en tuff dag! stackars! lite allmänt klantig. eller mer än allmänt hehe. hoppas imorgon blir bättre :p

2009-04-19 | 00:49:49
Bloggadress: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback