Nystart och ny blogg!

Alla pratar om att hösten ska vara det nya året.
Det är då allting börjar om på nytt. Skolor. Jobb efter semestern. Alla tv program har säsongs premiär igen. 
Vissa menar att det är en bra tid till att börja om och att kanske ge sina nyårs löften en ny chans!?

Hur som helst så är detta precis vad jag gjort. Eller håller på med.

I många år har jag vantrivts i Tomelilla.
Hålan där alla känner alla. Och alla är med alla.
Så jag bestämde mig för att flytta till Lund.
Hem till pojkvännen som jag bara känt i några månader.
Kalla mig galen. Men man lever bara en gång! Eller hur?

Hur som helst.. nu har jag lämnat allt bakom mig.
Jehovas vittne - jag vill inte ha och göra med er mer.
Mina kära gamla pojkvänner som har ställt till livet för mig och sabbat min självkänsla totalt.
Och sen mina vänner.. som tydligen inte var mina vänner när det kom till kritan. Skit snack bakom ryggen är ingen egenskap jag värderar högt precis.
Dessutom stängde jag ner min gamla blogg.. Sötnosen. R.I.P
Det var lite trisst. Hade haft den i två år.
Men jag tyckte alla gamla vänner och ex kunde ta och skita i mitt liv helt och hållet nu.

Nåväl. Nog pratat om det.

Jag håller på att flytta nu. Allt går bra. Lite för bra känns det som ibland.
Min nya pojkvän är underbar och jag har aldrig i mitt liv varit så lycklig tillsammans med någon.

Jag antar att det är min tur att ha det lite bra nu.
Och jag tycker faktiskt att jag förtjänar det.

Ny stad. Ny pojkvän. Ny blogg. Ett nytt liv. Ja, ett helt nytt kapitel.

Kommentarer
Ida Björck säger:

svar: håller med, sådana kommentarer är så onödiga så att det inte är sant :o fast jag har haft turen och inte fått någon sådan än :)

2008-09-04 | 17:30:38
Bloggadress: http://idahbjork.blogg.se/
Amir Akrouti säger:

sv: haha nej det var hemskt :p

gillar din header förresten, kreativt.

2008-09-04 | 17:52:03
Bloggadress: http://gaybloggen.com
Anders säger:

Lycka till med allt...

2008-09-04 | 21:45:59
Bloggadress: http://skaneandy.blogg.se/
Jonna säger:

nej konstigt ? hm mer picasso!

2008-09-04 | 22:05:53
Bloggadress: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback