Sorgliga människor.

Vissa människor förstår inte riktigt det här med bloggandet tycker jag.

Visst, det är ett ställe där man kan få skriva av sig men HALLÅ, inte vad som helst!
Skaffa en dagbok om ni vill snacka skit om andra människor och vara elaka...

Det finns en tjej som jag nämnt innan.. som snart lika gärna kan dedikera hela sin blogg åt mig för det är allt hon skriver om.  Om hon nu irriterar sig så mycket på mig.. varför skiter hon inte i mig ?
Hon klagar över hur jag målat om i min gamla lägenhet, vilka jobb jag söker och inte söker, att jag tagit bort henne från msn men inte hennes pojkvän (mitt ex) osv. Ja listan är oändligt lång. Hur orkar hon???
Samtidigt kan jag inte låta bli att läsa.
Bara idag fick jag reda på att jag hade sjunkit till dagisnivå och att jag var patetisk!


Sen har vi det här med elaka kommentarer. Jag har inte fått någon på mycket länge men ibland kom det in en och annan om att ens blogg var tråkig och att man stava som en kratta. Detta är en blogg, inte ett svenska prov!  Varför bryr dom sig?


Gillar folk att vara elaka eller har dom bara inget liv?

Kommentarer
CupCakery säger:

Lilla gumman.. Du ska se att allt känns bättre på onsdag. Glasyr i mängder. Promise. Puss!

2008-10-13 | 18:06:35
Eva säger:

SVAR:

Nej det gör jag inte, men det är viktigt att göra precis som jag skrivit på receptet. Jag och många andra som bakar efter det receptet har aldrig fått det resultatet som du tydligen fått. Dom har alltså aldrig blivit varken torra eller kompakta.

Så något fel måste du ha gjort.

/Eva

2008-10-13 | 19:56:14
Bloggadress: http://blixman.blogg.se/
Karin säger:

[email protected]

2008-10-13 | 20:33:41
Bloggadress: http://karinolofsson.se
Marie säger:

Hej!

Nej, det är inte lätt alla gånger, men oftast så förstår dem.

Okej, jo det förstår jag att man inte vill göra någonting alla gånger då. Det är ju som ett "dolt" handikapp eller vad man ska säga, fast det inte syns utanpå =)

Åh, tack så mycket! Jag blir så glad när jag får höra såna saker, jag blir jätteglad då =)

Jag får hoppas att du kommer tillbaka och läser min blogg igen, :)

Ha en bra dag!



2008-10-14 | 08:48:49
Bloggadress: http://mariestayreal.blogg.se/
Eva säger:

Svar:

Jag tittade på dom gamla recepten nu och ser att jag skrivit dumt där, så jag ska ta bort dom. Dom ska stå i ugnen i 15 minuter ialla fall och det smälta smöret ska blandas i sist för att dom ska bli bäst. Känn gärna med en liten sticka innan du tar ut dom så inget fastnar för då är dom inte klara.

Lycka till! :o)

/Eva

2008-10-14 | 12:53:03
Bloggadress: http://blixman.blogg.se/
Rebecca säger:

bruden verkar fett keff :O

2008-10-22 | 18:31:24
Bloggadress: http://shehasmicrosoft.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback